Uszkár-díj

The Kids Are All Right

FB2 2011.02.09. 12:49

Elkezdődött nálunk a 2011-es évad, reméljük ebben az évben is megnézitek velünk az Oscar díjra jelölt filmeket, és szavaztok az Uszkár díjra! A szavazást nemsokára megnyitjuk. Az első film, amit megbeszélünk a 2011-es évadból: The Kids Are All Right.

Gondoltam ne a nehezebb darabokkal kezdjünk, jó kis leszbi romantikus vígjáték, nekem való! A következő jelöléseket kapta a film:

  • Anette Bening a legjobb női főszerepre lett jelölve
  • Mark Ruffalo a legjobb férfi mellékszereplő díjra 
  • Maga a film a legjobb film díjra is jelölve

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uszkardij.blog.hu/api/trackback/id/tr852648976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2011.02.09. 13:06:14

Engem nagyon idegesitett ez a film, es persze nem akarom elszpojlerezni itt, h miert :-)

angelday 2011.02.10. 10:36:20

Nekem viszont kellemes meglepetés lett és leszbi manifesztó filmnek is megtettem.

eFi · http://fns.csokolade.hu 2011.02.10. 17:10:22

Az a jelenet, amiről beszéltek is a postban, ahol Anette Bening arca öregszik, valami fantasztikus feszültséggel komponált!

SzDaniel 2011.02.25. 15:31:40

Szerintem Jaya DaCosta a legszexibb a filmben :))
süti beállítások módosítása